Cikk megjelenés: 2019-03-24 00:00:00 Utolsó frissítés: 2019-03-30 20:55:37
A verseny célja, hogy az informatikát szerető diákok számára lehetőséget biztosítson tehetségük kibontakoztatására, az általuk elkészített pályamunkák elkészítésén keresztül. A versenyre évről-évre egyre nagyobb az érdeklődés és a pályamunkákkal történő jelentkezés is.
A pályaműveket idén nyolc kategóriában lehetett nevezni, melyek közül iskolánkból Varga Henrik - Makra Máté páros a "Számítógépes művészeti programok" Tempting Past projektükkel az előzsürizés után bejutottak a szekszárdi döntőbe. Megépített (digitális) automata berendezés (hardver) és vezérlése (szoftver) kategóriában Kucsma Tibor a Felderítő robot projektjével hívta fel magára az előzsűri figyelmét.
Az első forduló és az előzsűrizés után összesen 80 diák mutathatta be projektjét a neves bírák előtt 2019. március 21-22-én Szekszárdon.
A döntőben nem csak a tudás, az elkészített projekteket pontozta a zsűri, hanem a projekt bemutatását is, amelyre 10 perce volt a versenyzőknek.
Tanulóink a döntőben - igényes munkájukkal - az alábbi helyezéseket érték el:
Varga Henrik - Makra Máté I. helyezést szerezték meg
Kucsma Tibor V. helyezést ért el
Gratulálunk teljesítményükhöz és felkészítő tanáraiknak a mentorálást.